[silindi] Ecekus_mom ben çok sabırsızım ya kan verdim bakalım pazartesiye kadar hastalanmazsam pazartesi belli olacak
Ecekus_mom busraozz ayy benim de öyle olmuştu bu ay, bebeğim 4 aylık bir de. Geceleri uyuyamadım ya hamileysem diye. Çok şükür geldi, gelir inşaallah biraz daha bekleyin havalardan da geç kalıyor
[silindi] Ecekus_mom ya ben hamile olsam da hayırlısı olsun diyorum aslında ben düşünüyorum ama şu an değil bir büçük sene sonra falan ondan tedirgin oldum ben sabırsız bi insanım belirsizlikde beni çok yıprattıyor 5 yılıdr bu şekilde korunuyorum ilk kez böyle bişey oldu
[silindi] Gunesnil_23 haklısın canım dur bakalım pazartesi ne çıkacak ona göre başka bi yöntem denicem
[silindi] Birdunyabircennetannesi teşekkür ederim pazartesi sonuç bi çıksan ondan sonra başka bir yöntem denemeyi düşünüyorum 😊
[silindi] busraozz bebeğin daha çok küçük canım dikkat belki yeni doğum yapmış sayılırsın belki geçikme olmuştur ama kendinden emin değilsen git bi kan tahlili yaptır ben sabah gittim yaptım pazartesi çıkacak bakalım ama ben senin kadar sabırlı değilim benim 3 gün geçti ama benimde ilk kez böyle bişey oldu