ceriio haklısınız olabilir ama ilk kez böyle gecikti ondan biraz tedirgin oldum olabilir mi acaba diye bu arada eşim o şekilde 5 senedir korunuyoruz bi sıkıntı olmadı ama tabi olmayacağı anlamına da gelmez buraya yazdıktan sonra aradım sağlık ocağını sagolsunlar randevusuz hemen gel dediler gittim kan aldılar pazartesi sonuç çıkar dediler