handesim53 çok memnun kaldım ve buna inanamadım cidden. O kadar cihaz gördüm kullandım. Daha pahalılarını da kullandım. Ama o fiyatta bir cihazdan böyle bi performans beklemiyordum. Henüz yeni tabi 1 hafta olmadı belki kullanmaya başlayalı… İlerleyen dönemde ne olur bilmiyorum. Ama cappucino, latte, machiato, sıcak süt veya sıcak su performansı güzel. Zaten diğer kahveler şurupla falan zenginleştirilen kahveler olduğu için onlaro henüz denemedim dahs.