midekoruyucu yerim onu çok tatlı maaşallah. Dişi mi erkek mi? Ona göre de tavsiyelerim olacak. Saçlarınızı emmesine izin vermeyin alışkanlık yapıyor 😅. Böyle küçük kedi almıştı kardeşim saçında uyuyordu büyüyünce de, biraz alışmayla da gidebilir 😅 anne sıcaklığı arıyordur yatağınızın başucuna komidine yatak koyup altına sıcak su torbası koyabilirsiniz. Pire size çok sorun oluşturmaz en fazla bacağınızı ısırır sinek gibi. Ama onlar etkisiz hale gelmiştir zaten parazitten sonra. Size bir aşı takvimi oluşturulacak. Kuduz aşısını da yaptırıp çip taktıracaksınız. Çip takma ve kuduz aşısını ilçe tarım da yapıyor cet biraz pahalı olabilir. Karma aşıları olacak ilk yıl 2 sonraki yıllar yılda 1 kere. Her yıl kuduz aşısı da yaptıracaksınız. Prosedür böyle. Onun dışında evden dışarı bırakmazsanız iç dış paraziti kışın 3 ayda bir yazın 2 ayda bir yaptırırsınız evde uygulama yapabiliyorsunuz, caniverm adında bir iç parazit ilacı var biz onu kullanıyoruz. Bazen ikisinin damla şeklinde olanı var veterinere onu yaptırıyoruz. Mama olarak sizi zorlamayacak kaliteli bir mama alırsanız iyi olur ancak nd hills biraz pahalı proplan ve royal canini çok sevemedik içerik olarak sevemedik.