Hanımlar merhabalar,
Kayınvalidemin çalıştığı yere yakın yeşillik bi alana adamın biri 2 yavru kedi bırakmış kaçmış gitmiş 🤬 kayınvalidem de eve getirmiş kedileri . Dedim bunun birini bana ver 😅 aldım getirdim eve. Severim hayvanları lakin bu biraz ufak (1,5 aylık filandır diye düşünüyorum) bilmediğim şeyler var. Yardımlarınızı bekliyorum. Sorularım şu şekilde;
Henüz çok ufak olduğu için vereceğim mamada kafam karışıyor internette net bilgiye ulaşamıyorum. Yaş mama aldım su ve zeytinyağı ile karıştırıp iyice ezip verdim yiyor. Laktozsuz süt aldım onu yalıyor. Su içiyor. Katı bişey yiyemiyor sanırım herşeyi yalıyor. Ben kuru mama veremiyorum ne vercem bu sabiye sadece yaş mama mı 🙄
Dış parazit için damla aldım 2 kulak arasına iyice yedirerek damlattım, kızımı da aldım çıktık evden kediye dokunmasın diye. Aradan 4 saat geçti iyice emdi derisi eminim çünkü beyaz çarşaf üzerinde yatıyordu vücudundan pireler döküldüğünü gördüm 😅 sorum şu ki bu düşen pireler bize gelir mi ya 😅 benim görmediklerim de vardır illaki çok aşırı huylandım. Hayvan geleli 2 gün oldu. Damla öncesi de bizimle yatıyordu bize geçmiş midir acaba kafamda deli sorular 🥹
Son sorum şu ki Bu zavallıcık henüz ufak olduğu için anne sıcaklığına ihtiyaç duyuyor, gece yanıma geliyor güç bela yatağa tırmanıyor koynuma giriyor sabaha kadar beni yalıyor 🫠 yani yalasın da ağzımı filan yalamak istiyor izin vermedikçe ellerimi boynumu sabaha kadar yalıyor 🫠 bu durum geçici midir ya vallahi uyutmuyor da hep böyle olmaz İnşallah, nolur büyüdükçe biraz azalır diyin. Yavru diye eşimin sesi çıkmıyor da büyüyünce kavga eder kediyle 😂
Şimdilik sorularım bunlar, Teşekkürler ♥️