Beriska inanın eşim,kendi ailem, kayınvalidemgil, arkadaşlarım herkes beni öyle suçluyordu ki sen sürekli hastalık üretiyorsun çocukta bir şey yok sen git bir psikoloğa vs vs neler yaşadım dediğiniz gibi keşke onlar haklı çıksaydı. Size en büyük önerim kızınızın yanında asla canı çeker diye glütenli bir şey yememezlik yapmayın , bunu biz yiyebiliriz sana uygun değil glütensiz değil bu yediğimiz sana istersen …….getireyim diye diye her şeyi önünde yedik şu ana kadar bir kere bile yanlışlıkla bile diyetinin dışına çıkmadı ve dışarda parkta biri bir şey uzatınca elini bile sürmez ben glütensiz şeyler yiyorum der almaz. Çok ağladım çok yıprandım yeri geldi şükrettim yeri geldi isyan ettim ama ona yansıtmadım acıyor gibi davranmadım. Zamanla her şey biraz daha kolaylaşıyor ama sosyal hayat zor tatile gitmek zor her zaman onun yiyeceğini planlayıp hazırlayıp öyle dışarı çıkıyoruz. Bir önerim daha olacak glütensiz paketli gıdalar da çok zararlı aşırı yağ şeker nişasta içeriyor ilk teşhiste insan her gördüğü glütensiz ürünü alıyor yeter ki yesin diye ama çok zararlı şimdi biz olabildiğince evde yapmaya çalışıyoruz kek poğaça yufka mantı vs hep kendim yapıyorum. Ben ilk zamanlar her şeyi düşünüp ağlardım ben çocuğumu okul çıkışı alıp bir hamburger yemeye gidemeyecek miyim diye şuan biraz daha güçlüyüz çünkü süreç yüzünden ben çok daha kötü hastalıklar düşünmüştüm buna şükrettim. Konudan konuya atladım kusura bakmayın. Çok sağlıklı çok huzurlu mutlu bir hayatı olsun inşallah. Hep anlayışlı insanlarla karşılaştırsın Allahım.