Beriska size şunu söyleyeyim üst komşumuzun kızında vardı. Boyu gayet güzeldi, zayıftı ama kendi isteği ile. Hukuk öğrencisi idi o zaman şimdi avukatlığa başlamıştır bile. Annesi zaman içinde her şeyin bir yolunu bulmuş her şeyini yapıyordu. Aslında çölyakta sorun unlu mamüller olduğu için skala öyle düşünüldüğü kadar da dar değil. Birazcık maddiyat gerekiyor tabi ama Allah daha büyük dert vermesin güzel anne♥️ zamanla her şey çok iyi olur inşallah. Başka ne gibi belirtileri vardı acaba?