lidokain Ballloglum evet gayet iyi. Ben çok detaylı görüşmedim yaz dönemi için gorustugumde tam gün yemek kahvaltı var alt değiştirme vs gibi şeyleri personel flan yapıyor zaten 3 ay için 25 bin istemislerdi. Dediğim gibi tam gorusemedim Çankırı dayiz. 2.5 yas
Ballloglum atlasinannesi2 hangi ildesiniz il e göre de değiyor fiyatlar bizim bulunduğumuz kreşte her şey organik ve İngilizce çift dilli eğitim bir de iki öğretmenli sınıflar. Yani bulunduğum şehire göre en iyisi
alparslan1_ Ballloglum bu dediklerinizi yardımcı ögretmenle beraber yaparlar zaten onda sorun yok. Bende staj yaparken tam güne bakmıştım yardımcı öğretmen olarak. Okulun geneli böyleydi ve herkes işini çok güzel yapıyordu gerçekten. Tam günde 2 öğretmen oluyor genelde zaten. Gözünüz arkada kalmasın. Bu fiyatta cok çok iyi şuanki fiyatlara kıyasla🌺
Sadeturkkahvesi Ballloglum valla helal olsun ben istanbulda bulamadm çevremde öyle bi okul Açık açıkta söyledi hepsi organik değil diye
Mnli Ballloglum kendileri yapınca organik olmuyor bir şeyin organik olması için mesela domatesi de organik alması lazım onların da sertifikasını vs almak çok zor türkiyede el yapımı ve doğal deseler daha doğru olur bu organik olayına ben bir ara çok takmıştım da ordan biliyorum fiyata gelirsek iyi biz eski öğrenci ve nakit indirimi ile benzer saatler için 200 bine yazdırdık okul açıldığında 22 bin miydi neydi kırtasiye vereceğiz
Gly_87 Ballloglum gayet iyi benim kizimin kresindede bahsettiginiz her sey yapiliyor,yaz kampinda kres bahcesindeki havuzda yuzme ve ekstradan binicilik dersleride alicaklar ,subat ayinda erken kayitta 140bin pesin odedik bizde
Ballloglum Gly_87 sizin ki daha iyiymiş biricik yüzme falan gayet hoş şeyler ve fiyatıda buna uygun. Hangi il
Guneskiz48 Sadeturkkahvesi fethiyede yaşıyorum ben genel olarak fiyatlar bu şekilde burda ben bahcesehir kolejinin anaokuluna gönderiyorum mesela kuzenim antalyada kızını istek okullarının anaokuluna kaydetti 320 bin vermişler
kuzeylul3608 Ballloglum nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama esenyurtta ben gönderiyorum hastane kreşi doktorların çocukları %80 i ve çalışan anneler için aylık 4000 tl yeme içme uyku etkinlik kırtasiyesine dönem başı 3000 tl lik alışveriş yapıldı bu kadar çok pahalı geldi sizinki açıkçası ve kızımın kreşinde 3 sınıf var toplam 24 kişi öğrenci sayısı çok memnunum ilgi alaka eğitim iyi ki diyorum