Önümüzdeki dönem için bugün kayıt olduk. Kreş yıllık 125 bin, aylık 12500 tl ödeyeceğiz. 8 bin de kırtasiye parası istediler. Tam gün. 8 5 açık olacakmış ama ben 9 4 göndereceğim. İki öğretmenli çift dilli bi anaokulu. 3 yaşında oğlum. Sınıflar 15 kişilik. ve yemekleri organik sertifikalı yapılıyormuş mutfakta günlük pişecekmiş. Her sınıfta 2 öğretmen olacakmış ve el yıkama kıyafet giydirme tuvalete yardımcı olma uyutmaya yardımcı olma hepsini yardımcı öğretmen ve diğer öğretmenle yapıyorlarmış yani yardım ediyormuş. Sizce bu şartlara göre fiyatı iyi mi ? Sizler ne kdr ödüyorsunuz ?