ketenprensess_4747 benim kızımda 2500 doğdu sonra 2300 e kadar düştü normal yani kilo kaybetmesi ödemi indiği için. Benim doktorum doğumunun 10. Gününde doğduğu kilosuna ulaşmış olması gerekir dedi içinizi ferah tutun Allahın izniyle toparlar bebeğiniz🌸