Aslicamm yirmiikikasim23 duruyo dogdugunda ilk üç ay sling sonra 4. Ayda da kanguruya koymaya başladım o yüzden çok alışkın 😁 yürümeyi sevdiği halde kanguruya hayır demez
yirmiikikasim23 Aslicamm aliskin demekki bende korkuyorum sevmez diye baya da fahis fiyatlar bakalim🤔
Hilalll9595 yirmiikikasim23 Benim kızım erken yürüdüğü için kullanamasamda 2 kere falan anca kullandık yepyeni kaldı öyle 🤣
Minel-inannesi yirmiikikasim23 hemde nasil☺️ bi bu slingciler, kanguruculardan bide globercilerden ben raziyim Allah da razi olsun
nnuurrr yirmiikikasim23 Rica ederim. 🌸 Fiyatlar evet maalesef düzgün bir şey almak istiyorsanız biraz kıymak gerekiyor paraya. Gerçi ben Neko’nun Start modelini aldım. Çok uçuk bir fiyatı yok.
Lavitaebella yirmiikikasim23 ben de nekocuyum😊 ilk bebişte kanguruyla başladım 3-4.ayda. Oğlum çok sevmişti. Bu bebeğimde yenidoğandan itibaren sling kullanmaya başladım.4.aya doğru ilerliyoruz. Kanguruya geçmeye başlarız ufaktan. Kesinlikle alacağınız modelin ergonomik olup olmadığına dikkat edin. 2.el de bakabilirsiniz,kullanamayıp sıfır gibi satanlar oluyor uygulamalarda.
yirmiikikasim23 Lavitaebella ya inanin sevecegini bilsem hic dusunmem alirim ama o kadar sey elimde patladi ki 😂 esim de artik 2.el almami istiyor en azindan denemek maksatli. evet haklisiniz sifir gibi satan var be neko uygun da benim bebegim biraz kilolu bendede bel problemi var bel destekli degilmi?
Lavitaebella yirmiikikasim23 bebeğiniz 5.5 aylıkmış. Tunik.com sitesine girin,çeşitleri göreceksiniz ben 5yıl önce “standart “ modelini almıştım şimdi bikaç çeşit var,bel desteği var hepsinde ve ayarlanabilir,doğru bağlarsanız bel ağrınız minimum olur.