klpzeynep evet 😆😆🤣arada bi duvara bakıyorum aklıma düşüyor. sonra gidip marketten 1 kutu un kurabiyesi alıyorum. Daha önceki rengimiz de Polisan romansti.gri alt tonlu bir uçuk pembe gibi.cok koyu değildi aslında ama bu boyadan sonra daha ferah oldu sanki.