esra1v doğduğundan beri park beşik kullanıyoruz anne yanı ve kademeli. Şu an 8bucuk aylık hala üst kademesini kullanıyoruz. Sadece sallama olayi sıkıntılı çok ses yapiyo. Ahşap beşik de kullandık ama pek beğenmediğim için anneme götürdüm oraya gittikçe kullanıyoruz. Park beşik basit kullanışlı topla kaldır yer kaplamaz hafif istediğin yere götür uygun fiyatlı. İçine de yatas twiny sünger yatak aldım. Park beşiğin markası da kanz sleepy side plus