esra1v kraftın anne yanı park beşiğini kullandık ilk doğumundan itibaren. Kademeliydi zaten, 22. Aya kadar devam ettik ama artık içinden kendi atlayıp yanımıza geliyordu birde boyu uzun oğlumun sığmamaya başlayınca kendi yatağına geçti ☺️ gayette memnundum tatile giderken vs de hep çantasına koyup yanımızda götürdük düştü düşmedi derdimiz hiç olmadı