bircn1 Asuoyku başka doktor görmesi çok daha iyi gerçekten farklı doktor söyledi orda servis yokmuş başka hastaneye gitttik tahliller falan yapıldı crp 37 olmuş o yüzden yatırdılar.
Asuoyku bircn1 Allahım şifa versin. İnşallah tez zamanda iyileşir. Bizdende akciğer filmi istedi buhar antibiyotik verdi pazartesi ye kadar geçmezse kan vereceğiz. Allahım yavrularımıza şifa versin 🙏
Asuoyku BiciNanaMusi Öksürük azaldı ama tam anlamıyla geçmedi. İlk akciğer filminde hafif enfeksiyon vardı sonraki sefer akciğer temiz çıktı ama öksürük nedense tamamen geçmedi
Asuoyku BiciNanaMusi Normal baktıklarında akciğere inmemiş diyorlardı film sonucu çıktı. Sizinde bilginiz olsun. Geçmiş olsun 🙏 inşallah tez zamanda iyi olur
BiciNanaMusi Asuoyku çok teşekkür ederim anca görebildim bizde daha iyiyiz sanki ama sürekli burnuna serum fizyolojik yapıyorum burnu doluyor çünkü oksurugumuz azaldı gibi iki gündür çok şükür gece uyanması olmuyor zaditen iyi geldi 🤲🌸