sahinn2 merhaba 37.haftamda ikiz kızlarımız doğdu. İlk 10 gün 2 anne de bizimle kaldi. 10 günden sonra 2.aya kadar gündüzleri bir anne geldi, eşim işten gelene kadar kaldı. Sonra tek bakmaya başladım. Asıl tek bakmaya başladığımda rahat ettim çünkü istediğim gibi ilgilendim rutinler oluşturdum. Bence tek bakmak çok daha iyi oluyor. Zor ama kendi düzenin olduğu için anne psikolojik olarak daha rahat ediyor. Hem bebekler sana hem de sen onlara daha çok adapte oluyorsun. Şuan 3ay 20 günlük olduk, şükür ilk aylara göre daha iyi gidiyor:)