sahinn2 bende 34+1 de doğurdum bugün 3. Ayları çok şükür 🙏🏻 ilk günden beri tek bakıyorum ailelerdendi aşıksın kimse alt nasıl temizlenir bebek nasıl yıkanır nasıl bakılır nasıl emzirilir kimse öğretmedi destek de olmadı gelen oturup hizmet bekledi bende herkesi evimden kovup tek bakma kararını daha ilk günden verdim iyi ki de öyle yapmışım zor ama yapılmayacak bir şey değil eş destiği çok önemli. Atmış beş besle uyut uyandır alt al yatır oynat her şeyleri yanı anda oluyor o yüzden ben sorun yaşamıyorum çok şükür. 3. Ayla beraber gaz problemi de ortadan kalktı gece ben gaz çıkarmak için uyandırmıyorlar kendileri çıkarıyorlar çok şükür kolik değiller.
Gece uykularına 8 de yatırıyorum sabah 8 de kalkıyorlar gece 2 kez kalkıyorlar bende gece 12 de uyuyorum gece bi 3 ve 6 da uyanıyorum sonra sabah beraber kalkıyoruz güne. Anne sütü ilk başta gelirken sağıp verdim yan yanda emzirdiğimde oldu şimdi anne sürüm kesildi mama sadece o yeğene hep yanı saatte beslendiler ikisi bir. Düzenimiz var şok şükürRabbim bozmasın bir kolaylığını veriyor şükür ki 🙏🏻