Yagmursnn benim kızımda öyleydi alaturka tuvalete oturttum yardım ettim zorlaa yapti. Ondan sonra da yediklerine çok dikkat ettim paketli gıda falan asla vermeyin,günlük mutlaka kayısı yedirin ,dupalac bizde kullandık o dönemde,birde bol bol su içmesi gerekiyo.sonra öyle bir problemimiz kalmadı şükür.ama iki yaşındayken acilde bize şırıngada lavman vermişlerdi evde yapmıştık rahatlamisti.tek seferlik size de verselerdi keşke.