Yagmursnn Benimki kolikti ya 1.5 ayında sanırım hastanede yaptırdı doktor röntgen istedi bir de ya başka bir sorun varsa diye korkuttu. Neyse siz de çok zorda kalınca yapın dedi biz hep zorda kalıyorduk bekliyordum ağlasa da ama dayanilmayacak dereceye gelince yaptım 3 ayda 3 kez yapmıştım şimdi 8 aylık 6 kere rahat yaptık belki daha fazla 😔