buseyrdmc cerenkkee ben iki doğum ysptım ikisinde de kırkım çıktı 3 gün sonra regl oldum ikinci reglim 2 hafta önce bitti bir kaç gün önce doktoruma spral için yazdım 15 gün sonra takabiliriz dedi korkuyorum açıkcası o yüzden de narkozla taktırıcam 😄
alpisinannesii cerenkkee bendoğum yapalı 9 ay oldu daha regl olmadım sizin de olmayabilir herkesin farklı oluyor