Kızım 6 yaşında tam gün kreşe gidiyor, oğlum 2ay 9 günlük oldu bugün.. Tüm ilgi ondayken ikiye bölünmesi çok hoşuna gitmedi, haftasonu tam bir kabus 😂 bazen çok olgun konuşan kızım bazen kıskançlık tan ne yapacağını şaşırıyor. Seneye birinci sınıf olacak o zaman ne yapacağız şimdiden kara kara onu düşünüyorum 🤔🤦🏼♀️