Kızlar benim iki kızım var biri anasınıfına gidiyor diğeri 3,5 aylık. Hala alışamadım 2 çocuklu olmaya birini uyutsam diğeri oyun istiyor vicdan yapıyorum adil olmaya çalışıyorum ikisine birden ilgi göstermek çok yoruyor beni kendime hiç zaman ayıramıyorum ayırınca da anneliğimi sorguluyorum yine dinlenemiyorum şubatta işe başlayacağım çok bunaldım umarım iyi gelir sizler basıl kafa boşaltıyorsunuz