kubrabadeuslu 2103 Allah yardımcımız olsun ben de çok ağladım hala da ağlıyorum 4 aylık olmasına çok az kaldı tek umudum 4.ayda geçer diyenler , yazılan her şeyi denemiş biri olarak söylüyorum tek şey sabır geçicek inşallah 🙏
Ftet kubrabadeuslu bizim bebeğimiz bağırıyordu hep şuan rahatladı gazı yine oluyor ama o gaz damlası çıskrmasına yardımcı oluyor bende destekliyorum çıksrabilşyor
rzrnmrt47 kubrabadeuslu her gün aynı saatte vermeniz gerekiyor yoksa bir faydasını göremezsiniz ben sırf aynı saatte verebilmek için alarm kuruyorum bence sizde öyle yapın