Duruuuuuu bazıları çok fayda gördüğünü söylüyor salyayı kestiğini,ben 3. Ayından beri takıyorum faydası olduğunu sanıyordum fakat hiç faydası olmadı,kehribarın sahte olduğu için fayda etmediğini söyleyen arkdaslarım da oldu,sahte olup olmadığını kontol edin derim