Ben 3 aylıkken aldım şuan bebeğim 6 aylık oldu ilk dişimizde 1 hafta önce çıktı ...Yanı Çok salya ateş olmadı en azından hafifletti yani diş çıkarma serüvenimizi çok sancılı geçirmedik o yüzden birazda inanarak alıp kullanmak lazım diye düşündüm hep🤗