Sevgili anneler.Eğitim ailede hatta annede başlar.Biz öğretmenler ise ailelerden emanet aldığımız onlarca yüzlerce çocuğun gelişimini, eğitimini, öğretimini, geleceğini kendine görev edinen eğitimcileriz.Yeri gelir ailesinin bilmediği huylarını, özelliklerini, sorunlarını görür bilir yardımcı oluruz.Hepsine yavrum,evladım der başarıları ile mutlu olur gurur duyar,başarısızlıkları ile üzülür destek oluruz.Evet bizler o çocukların anne babası değiliz ama hayatlarının önemli bir şekillendiricisiyiz.
Gelin görün ki öğretmenlik mesleği itibarsizlaştırılmış,zorbalanmış,şiddete ve maalesef son noktada ölüme kadar gelmiştir.Okul çatısı olmadan,öğretmen olmadan eğitimden ve toplumdan bahsedilemez.Evet belki dersi öğrenir ama toplumun bir parçası olmayı öğrenemez.Siz değerli anneler lütfen çocuklarınızın geleceğine ve öğretmenlerinize sahip çıkın,toplumda her şeyden önce saygılı ve ahlaklı bireyler yetiştirebilmek ümidi ile.
Bir öğretmen…