Bunları düşünmeyen anne yok sanırım
Önemli olan çok takılı kalmamak
Bende de özellikle geceleri oluyor bu korku
Kızıma bir şeh olursa korkusu Allah korusun
Ve uykularım resmen paramparça
Bi doktor dinlemiştim ani bebek ö.sendromu anlatıyordu
O günden beri korkuyorum Allah korusun
Sonra kendimi suçluyorum kötüyü çağırma
Diye
Sadaka veriyrojm sürekki o iyi hissettiriyor