Benimde aklıma hep geliyor ama.boyle düşünerek sadece kendinizi uzersiniz yapmayın düşünmeyin evet ölum var hepimiz gidiciyiz ama Rabbim uzun hayırlı ömürler versin hepimize bu düşüncelerden kurtulmak için internette.vesvese duası var.onu tavsiye ederim