Ardenaden maşallah kuzuya maşallah 🧿 çok geçmiş olsun öncelikle ,doğrudur valla ben ilk çocuğum olduğu için en ufak şeyden nem kapıyorum bir de erken doğunca iyice telaş oluyorum. Dediğiniz gibi benim de memede yumuşama var üstüne süt de gelmeyince.. bende yutkunma seslerini takip edeyim sizin gibi