Bız 3 defa aldırdık 8. Aydayız ilkinde 2 bcuk aylık tı yarım saat cabaladı lar alamadılar başka birisi geldi en son sonra hasta oldu 5 6 aylık Ken 5 tüp kan aldılar alamadılar koldan deldiler durmaz oldu artık ağlamak tan çatladı kan cıkmaz oldu diğer koldan devam dedıler sedye su gıbı oldu göz yaşından ter den bebegım kıpkırmızı oldu onlar da panikten ıyıce zora bindi kolunu sıka sıka kan cıkardılar sesı gitti en son direnci bitti yavrumun kanın birisi olmamış en onemli olan gerı gttık bıdaha verdık kabus gıbıydı 9. Ayda ebemiz alacak inşallah naif cocuklara çok düşkün birisi dıkkatli yspıcagına eminim inşallah kolay olur 🤲🏻