NalanNil 9.ayımızda kan tahliline bakarız dedi doktor ama bebeklerden nasıl kan alıyorlar nasıl olacak çok merak ediyorum nasıl duracak bu bebişler kan alırken aldıran varsa yardımcı olabilir mi ?
lceLady NalanNil Kucagınıza bebegi alıyorsunuz Omzundan ve kolundan sıkı bi şekilde tutuyorsunuz Onlarda kolundan kan alıyor veya bileğin üzerinden
6158alp NalanNil siz tutqcaksınz hemşire alcak aglıyorlar ama mecbur bizde 2 ay önce aldırdk aglayınca üzüldk ama yapcak birşey yok mecbur
Tostosun_Annesi14 NalanNil bugün aldırdık ben dayanamadığım için kayınvalidem sıkıca tuttu sedyeye oturttu elinin üzerinden aldılar ağlıyor evet ama yapılması gereken birşey sonuçta
UrbanMom NalanNil bebegimi kan alma odasina goturdum kolundan hemen aldilar 1 dk bile surmedi 5 dkda pamuk tuttum sonrasinda herhangi bir sorun olmadi. Bebegim ilk dogdugunda tsh degerleri yuksek ciktigi icin hep kan almislardi herhalde ondan alışkınım korkmadim
NalanNil lceLady çok zor bi durum ya ne kadar kan alıyorlar normal bızden aldığı kadar almıyorlardır heralde değil mı ?
NalanNil Tostosun_Annesi14 evet yapılması gerek ama ne kadar sıkı tutarsan canı acır tutmasan ıyne batar 🥲
lceLady NalanNil Hangi tahlileri istediklerine bağlı Ne kdr tahlil o kadar tüp demek Tüp cok olursa biraz sancılı tabi Ama mümkün oldugunca bileğinin üzerinden kan aldırmayin en cok acıyan yer orası
6158alp NalanNil 4,5 tüp aldılar 2 dk sürüyor sonuçu biz ertesi gün almştık çünkü öglden sonra gtmşyk hastaneye
NalanNil lceLady ne kadar isterler bılmıyorum ki 9.ayda kan tahlılı yaparız bakarız dedı sadece elinin üstünden almaları daha iyi değil mi?
gokceege NalanNil kucağımızda tutmuştuk biz artık biraz daha acıyı anladığı için çok ağlamıştı ama yapacak birşey yok gerekli birşey 🫶
Sevalparslan Benim oğlum yaşına girdi ama herhangi bir kan tahlili yapmadılar yapılması gerekiyor mu düzenli olarak doktor kontrollerinede götürüyorum
cimcime1018 Sevalparslan 9. Ayda yapılması gerekir. Demir kan ve vitaminlerine bakılması lazım. Ona göre doza devam ediyorsunuz ihmal etmeyin bı an önce götürün alınsın. Biz 9. Ayda verdik. Şimdi 1 yaş icin yine kan vericez
cimcime1018 NalanNil Yatiriyolar biri kolundan tutuyo biri de kan aliyo. Oğlum korktuğu için ağlamıştı bence canı yanmadi🤗 Çünkü çok çok ince bebekler için olan igneler. Kucağıma alınca hemen susmustu
biraslananasi NalanNil bizimkinin elinin üstünden aldılar kanı. Birde şey duydum bilgisi olan varmi bebek kan alırken çok ağlarsa kan değerleri kötü çıkıyormus var mı böyle bir şey yaşayan. Aglatmadan nasıl kan alınacak bebekten
cimcime1018 biraslananasi o mümkün değil ki canım bütün bebekler agliyo. Koca 5 6 yaşında cocuklar bile agliyodu benim gittiğimde