minigiim rica ederim evet çok farklı şeyler çıkabilir ben ilk yaşında beyaz giydirmek istedim o yüzden beyaz elbise yaptirdim ve öyle ilerledim çok içime sindi. Şimdi tabi kızım 1.5 yaşında oldu bir kaç ay sonra da 2. Yaş için düşünmeye başlarım hshshsys 😂 inşallah içinize sinen birsey olur sizinde ama dediğim gibi elbisesine karar verin ve one göre herseyde ilerleyin daha güzel ve farklı şeyler açığa çıkıyor ❣️