minigiim açıkçası ben konsept belirlemedim. Çünkü konseptli belli başlı şeyler herkes yapıyor ben kendim butunlestirdim. Bence sizde öyle yapın hoş birsey çıkıyor. Ben ilk kızımın kıyafetine karar verdim ve yaptırdım ondan sonra eşimle kendime kombin yapıp geriye kalan herseyi birbiriyle bağlantılı yaptım.Mesela kızımın ayakkabı ve tacını inci detaylı seçtim. Ve hediyeliklerini inci anahtarlık yaptırdim.sonra hediyeliklerin oldu kartın temasını kelebekli yaptırıp balonlarina kelebek kondurup pastasını kelebek ve incili yaptırdim. Kızımın cok sevdiği ayicigi vardı onu koyup ayicigin koluna kızımın baş harfi yazılı gold renk folyoyu bağladım . Aynı renkten gold one yazılı kutu alıp hediyeliklerini onun üstüne koydum balon renklerini de hem ayicik pembe diye pembe tonları hem balonu gold diye gold tonları tercih ettim ve hepsini birbiriyle bütünledim. Ortaya böyle bir görüntü çıktı hayallerimden daha güzel oldu. Ve çok eglendigimiz bir gün oldu. Gelenler organizasyon tuttuk sandı ❣️
Size tavsiyem elbise tercih ederek başlayın devamı gelir buda fikir olsun 🧸İnşallah sizinde içinize sinen ve o güne dönmek isteyeceğiniz bir gün olur
