[silindi] barbiee_ Benim salonumda bambularım var buyuk vazoya koydum cok şık duruyo toprakla filan ugrasmiyorsun sulamakla ugrasmiyorsun mis gibi bitki kendi kendine uzayip gidiyo🤣
Nikita barbiee_ benimki sauna gibi odada duruyor. Çoğaltıp duruyorum. Açık havada, soğukta ve güneşin altında bıraktıklarım da oldu. Yaprak vermeye devam ettiler.
Beggg barbiee_ benim kedi ne koysam kemiriyor o yüzden benimde merakım yalan oldu 😅 ama deve tabanı güzel duruyor🤌🏼
emineys bebitonunannesi_ ben trenyoldan alıyorum genelde ama yorumlarına bakıp alın. Eğer çiçekten anlamıyorsanız kesinlikle yuka alın. Alın ve unutun güzel bir topraga delikli bir saksıya dikip haftada 1 kışında 10 günde 1 suladıgınız sürece ölme ihtimali yok
emineys bebitonunannesi_ onu da trendyoldan alıyorum. Vera toprak aldım en son çok memnunum. Bimden falan sakın toprak almayın sinekleniyor
Deletedmom_113 mylittlebabbym merhaba benimde deve tabanı varda yeni yeni dal veriyorlar şuan 5 dal var daha miniğiz mayalı suyunu nasıl haziliryorsunuz rica etsem
mylittlebabbym Deletedmom_113 1 çay kaşığı kuru maya ile 1 bardağı suyu karıştırıp eritip döküyorum 15 günde bir :)