barbiee_ mylittlebabbym bunun cinsleri oluyormuş sizinki hangisi acaba çok güzel baktımda ben yaprakları böyle ayrık değildi
kukii mylittlebabbym evet bende duymuştum mayalı suyu bitkileri coşturuyor birde paslı su dene oda çok güzel oluyor , ama benimkiler muhtemelen cinsinden ya senin yaprağın yarısı kadardır en büyüğü benimkinin 😂 paylaşımcılığın içinde teşekkürler insanlar çok kıskanıyor bitkilerini 😂🫶🏻
Minikkuzum1999 AyBuBen Evet canım koparıp çiğneme olmadıktan sonra hiç birşey olmuyor 😁7 yılık çiçeğim 2 çocuğum var şükür şimdiye kadar bir zararını görmedim
birinsan14 barbiee_ ay keşke öyle olsa ben de yeni öğreniyorum 2 senedir 😅 dolap uygulamasına bakabilirsiniz bim-a101 de ucuz alın ama mutlaka iyi bir toprakla değiştirin kötü toprak oluyor. Çiçekçiler de pahalı ama genelde iyi bakılmış çiçek oluyor. Bir de ben semt pazarından da aldım hemen toprak değiştirdim çok güzel büyüdü fiyat baya uygundu
barbiee_ birinsan14 pazarda olurmu ya bizim şehirde yok heralde 😩 çiçekçiler pahalı evett bime falan gelirmi acaba deve tabanı 😁
bebitonunannesi_ emineys bende salonda kullanmak istiyorum hoş görünüyor salon bence öyle.Ama çiçekle alakam yok çmrümde bitki bakmadım zerre anlamam.Nerden almam lazım nasıl bakmam lazım ne yapmam lazımmmm
hemsireanne112 barbiee_ bende difenbahya, Atatürk çiçeği, peygamber kılıcı, areka palmiyesi, kaktüs, sukulent, yaprağı güzel, süt dikeni çiçeği var
emineys bebitonunannesi_ ben trenyoldan alıyorum genelde ama yorumlarına bakıp alın. Eğer çiçekten anlamıyorsanız kesinlikle yuka alın. Alın ve unutun güzel bir topraga delikli bir saksıya dikip haftada 1 kışında 10 günde 1 suladıgınız sürece ölme ihtimali yok