kukii mylittlebabbym çok güzel maşallah bende 2 yıl önce aldım böyle diye bunun daha küçüğü çıktı bende böylesini çok seviyorum 😂🧿
barbiee_ kukii evet ya hızlı büyümüyor onu büyük alcan en iyisi olduğu gibi duruyor yoksa nazlıı koydum ben onun adını 😁
degersizbirhayat_1 barbiee_ Atmaya çalışayım Bakımı kolay aydınlık seviyor direkt güneş sevmiyor benjamini herkes bakamıyormuş neden anlamadım nazlı niyazlı diyorlar ama benimki çok füzel büyüdü o da budanmayı seviyor
1Nisa1merve degersizbirhayat_1 kulaklı kaktüs dmi o. Kaç yiilik ben yeni aldm 3ay oldu yeni patlattı bikac tane
Minikkuzum1999 barbiee_ Ağlayan çiçek difenbahye diğer adı bende var ağaç gibi oldu gören imreniyor bunu nasıl büyütün diyor 🪴🪴
AyBuBen Minikkuzum1999 yalnız onun birazcık riskli bir çiçek türü olduğunu söylüyolar araştırdınız mı
kukii mylittlebabbym küçük dediğim yaprakları seninkiler kadar büyümüyor yoksa kendisi büyüdü baya hatta çoğalttım verdim kendisinide kapının önüne koydum çocuk çekiştiriyor diye 😂
kukii mylittlebabbym galiba en fazla bu kadar büyüyor yaprakları , seninki kaç senelik acaba 3-5 seneye mi iri iri yapraklı oluyor yoksa cinsi mi değişik bilemedim 🥹