minikoglummmmm tüp bebek tedavi süreci enteresan bir süreç, bazen rahim röntgeni sonrasında bile hanike kalan olduğu söylenir. İlaç tedavileri zaten üremeye yardımcı süreçler. Ancak işye bazen vücudun 5 sene boyunca tutturamadığı kaliteyi yumurtayı bir anda üretmeye karar verebilşyor vücut. Ama çok rastlanan bir durum, tüpp bebekle hanike kalıp, nasıl olsa olmaz diyip yeniden hamile kalan insan sayısı, hatta doktorum uyarmıştı beni, (ben de tüp bebekle hamile kaldım) çok hastam oldu işkini tüp bebek yapıp sınra bilmeden hamile kalıp kğrtaj yaptığım diye.. eğer ki çocuk sahibi olunmak isyenmiyor ise korunma yollarına gidilmeli, istebiyorsa zaten ne mutlu aileye..