minikoglummmmm babamın arkadaşının doğal yolla 10 12 sene çocukları olamdı tüp bebek yaptıdılar 3 üzleri oldu sonra arkadan nasıl olsa gebe kalamıyorum diye korunmamışlar bide tek oldu araları 1 yaş yok 😀 doğumdan sonra rahim gebe kalmaya daha müsait oluyor ihtimal var tabiki