kerembebek00 İlk zamanlar sütüm gelmediği için ilk 2 gün, mama verdiler ama çoktan sarılık olmuştu bebeğim. Hemşire sarılık yükselirse bebeğini senden alırım güzelce besle dedi. Hastaneden çıkarken sütüm gelmişti ama sarılık olduğu için uyanıp ememiyordu. Ben de sağıp sağıp içirdim sütümü uyku arasında biberonu alabiliyordu ama çenesi kuvvetsiz olduğunu anlamıştım. Her gün biraz biraz memeyi teklif ediyordum başta almıyordu emziği ortadan kaldırdım vermedim. Emzirdim her gün denedim başta emdiğiyle doyamıyordu ilave sağılmış süt içiriyordum. Sonra gündüzleri emzirmeye geçtim gündüzleri genelde emzirdim. Sonra geceleri de emzirmeye geçtim. Şimdi sadece emziriyorum gündüz sürekli ağlasa ilk meme teklif ediyorum. 4 aylık yaklaşık 8 kg. Tabi anneme eşime bırakınca mama da veriyorum bir yere gideceksem mama veriyorum