dugme kerembebek00 ben comotomo almıştım çok çok memnunum ilk başta sütüm çok yoktu mama-meme gittik sonra mamayı kestik 4 ay bitti hoc meme reddi yaşamadım
lazzz61 kerembebek00 ben dr browns anti kolik olanını kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım meme de mama da yiyor
elifcicek_07 Bu biraz da bebekle alakalı bence silikondan dolayı memeyi boşaltmadığı için sağıp veriyordum emzirmeden sonra. Bazen awentin biberonunu evde unutunca market biberonu bile kullandım meme reddi yapmadı oğlum. Arkadaşımın bebeği tek biberonda bile yaptı mesela. Birde biberon ağzını hiç değiştirmemek gerekiyormuş doktor öyle demişti annenin meme ucu değişiyor mu değişmiyor o zaman biberon başını da değiştirmemek gerekiyormuş
kerembebek00 elifcicek_07 Benim ilk oğlumda önce hem beni emiyordu hem biberon birden beni bırakmıştı ben emmeye de çok istekli bir bebek olmadığı için bu durumu ona bağlamıştım En iyisi akışa bırakmak 😊
Bebegim38 kerembebek00 evet sırf bu yüzden kilo almıyordu ve şiddetli meme reddi de vardı, uyuyunca emzirmeye başladım son sütün sonuna kadar aldı☺️ Ama tabi bizim alerjiden dolayı kilo alımımız çok yavaş
kerembebek00 Bebegim38 Bebegim38 Alerji belirtileri neydi Evet aslında gece emzirmesinin her zaman için daha iyi olduğunu söyleyenler var bebek memede daha uzun süre kalıyor dikkati Dağılmıyormus
nazalex kerembebek00 kuzum bebeğin kilosu iyi hiç mamayla falan uğraşma emzirmek kadar kolay ve ekonomik bir şey var mı. Evet bazıları meme reddi yapmamamış ama bun riski almaya değer mi sence. Çok iyi kilo almış bebeğin hiç kendini yorma mamayla
kerembebek00 nazalex Evet aslında hemşireye sordum versende olur vermesende en alt sınır 4 kg seninki 5 küsür dedi iyi dedi Birde zaten doyup doymadığını anlarsın doymayan bebek sürekli ağlar huysuz olur çişli bez sayısı az olur falan dedi En iyisi şimdilik bişey vermeyeyim 6 aylık olana kadar en azından 6 aydan sonra kilosu az olursa kaşık biberon alırım 🙏🥰
Bebegim38 kerembebek00 kanlı kaka, gürültülü ve mukuslu kaka, yaygın egzama, gaz huzursuzluk, ishaldi bizim. Ben gündüz de uyuturken emzirdim meme reddi olduğu için. Hala uyanıksa 5 dakikadan fazla emmez ben de uyuyunca da alıp emziriyorum
artcmn kerembebek00 zor oldu ama döndük. Bana ilk gün silikon uc verdiler güya gogus ucu uygun degilmis, 2.ve 3.gun onunla emzirdigimi sanarken meğer çocuğum ac kalmış ve sariligi oluştu. Daha sonra memeyi reddedince çaresiz kalıp sut sagip biberonla vermistim. Memeye bebekleri döndürmek çok çok zor o yüzden lütfen vermeyin. Şırınga veya kasik biberon kullanın
kerembebek00 Bebegim38 Peki bu yöntemle ayda kilo alımı fark etti mi Benim oğlumda gürültülü kaka yapıyor onun haricinde bişey yok sadece gazlı bebek mi sizce alerji olması için mukus falan olması lazım değil mi veya yüzünde vücudunda pütür pütür kırmızılıklar
Bebegim38 kerembebek00 evet en önemlisi de kanlı kaka onun haricinde bizim doktorumuz keskin diyetler yaptırmıyor. Alerji maması ve anne sütü aldı o şekilde biraz kilo aldı ama hala ayının gerisinde. 2600 doğdu zaten. 5.5 aylık şuan 6.800 kilosu. Doktorumuz memnun durumdan ben de alıştım ☺️
neslikut @kerembebek00 kilosu gayet iyi doğum kilosuna göre değerlendirmek lazım 4 aylık olunca doğum kilosunun iki katına çıkması lazım sizinki gelmiş neredeyse
kerembebek00 neslikut Evet bu bir nebze içimi rahatlatıyor hemen hemen geldi doğduğunda zaten çok zayıftı 2700 doğdu Ama şişi falan indikten sonra baya gitti Birer yoğunbakım sürecimiz oldu sınırlı bir şekilde beslenme yapıldı onun da etkisi var tabi 🙄
Aynenkanka kerembebek00 philips lansinoh falan hikaye Madela-calma en iyisi. Alerji mamaları geçmiyor yalnız deliğinden
kerembebek00 betulggd Hmmm ne güzel demeli bebekten bebeğe de farkedebiliyor ya cevaplara bakarsak meme reddi yapmadı diyen de çok yapıyor diyen de çok sizinki orta akış mı yavaş mıydi
betulggd kerembebek00 yavaş akıştı ben farklı biberonlar da denedim sevmedi oğlum ilk altı ay avent kullanabildim sadece