buketzm 9 aydır kullanıyorum. Ara ara pişik oluyor ama anında kendiliğinden geçiyor. Pişik yedikleriyle alakalı veya sıcaklarla birlikte terlemeyle oluyor. Yazın bel bölgesi pişiği olmuştu Sleppy kullanırken. O yüzden Molfixe geçmiştim. Daha iyi gelmişti. Bu arada sarı paket maviden daha güzel bence ama her yerde bulamadığım için mavi kullanıyorum.