buketzm kuzenim mavi paket kullanmıştı poposu su toplamış gibi olmuş pişikten mahvolmustu cocuk hemen değiştirdi elindekileri de eczaneye vermişti ihtiyaclı veya kullanan birisi varsa bildikleri versinler diye simdi gündüzleri goon premuim geceleri de prima premuim care kullanıyormuş.
Ben doğduğundan beri premuim care kullanıyorum 12 aydır hiç pişik sızdırma koku taşma yaşamadım valla çok memnunum pahalı ama fp ürünü bence