Atak dönemi de olabilir yalnız aynısı bizde de oldu atak dönemi dedim huysuzluk dedim ama değilmiş maalesef 4.5 aylığız yaklaşık 1 aydır her gece uykusuna geçişte ağlıyordu uyuması 1-2 oluyordu doktora gittik meğersem aç olduğu için uyumak istemiyormuş ek olarak mamaya başladık başlar başlamaz uykumuz düzene girdi gece direk uykuya geçiş yapıyoruz çok şükür. Bu da aklınızda kalsın istedim 1 ay boyunca çektim çünkü illa sizinki de ondan olcak değildir ama aklınızın bi köşesinde dursun bir ihtimal