Zeynepzey Merhaba kızlar 3,5 aylık bebeğim çok şükür uykularımız iyi fakat gece uykusuna geçeceği zaman çok ağlıyor uykusu olduğu halde direniyor neden olduğunu anlamadım aranızda böyle olan var mı ?
Hazalinannesi__ Zeynepzey aynu durumdayız uykusu geldiği anda çıldırıyor aglamaktan direnmekten uykuya dalamıyor gündüz öyle değil kucağımda bi şekilde sakinleştirip beşiğine koyuyorum
Rzgr Zeynepzey uyku sinyallerine dikkat edin yani siz uykuya gecirmeden daha once uykusu geliyordur buyuk ihtimalle bu yuzden huysuzlanip agliyordur. Belki gozlerini ovusturur belki sakinlesir surekli verdigi bir sinyal vardir mutlaka.
Zeynepzey Hazalinannesi__ malesef bizimkide gündüz çok rahat ve güzel uyuyor ama gece çıldırıyor resmen bağırırken
Hazalinannesi__ Rzgr takip ediyorum ben ama gayet güzel gülerken oynarken biranda saniyelik olay aglıyor dahada susmuyor
Zeynepzey Asyam41 öğlen uykusunu 2,5 3 saat uyuyor gecede iki kere uyanıyor emmek için sonra uykusuna devam ediyor
Asyam41 Zeynepzey ooo çok iyi valla benimki gündüz 1 saat anca uyuyor gece 1 gibi yatıyor 2 kez falan kalkıyor emzirip yaptırıyorum ama gündüz çok az uyuyor sürekli kucakta akşam kaçta uyutuyorsunuz peki
Umutegem Biz 11 ayligiz bizde hala uykuya geçerken direnip ağlıyoruz buda beni de kendini de yıpratıyor
Rzgr Umutegem bizde 10 ayligiz 9. Aydan bu yana uyku duzenimiz nihayet olustu. Sizinde oturmus olmasi gerekirdi destekli uyutuyorsaniz istemiyor olabilir. Oglum sallanarak uyuyordu 7. Ayina kadar sonra azaltma yontemiyle sallamayi biraktik. Bazen sallamak istiyorum cigliklar atiyor asla istemiyor.
Zeynepzey Asyam41 bu zamana kadr hep en geç 9 da uyuttum bu akşam 10 da uyudu mesela mümkün olduğu kadar aynı saatte yatırmaya özen gösteriyorum
Zeynepzey Rzgr evet beşiğinde sallayarak yada kucağımda pışpış yaparak uyutuyorum ama gündüzde bu şekilde uyuyor gece uykusunda ağlıyor
Dygusims Rzgr benim kızımda sallanarak uyuyor hala 8’5 aylık nasıl alıştırdınız acaba kendi kendine uyumaya
Umutegem Rzgr ya normalde bende birakturmistim ama 1 ay kadar hastalıkla uğraştık mahfetti bizi şuan emerek uyuyo
Asyam41 Zeynepzey uyku saati çok iyi keşke benim kızda böyle erken yatsa 1i buluyor oda sallayarak gerçi öğlene kadar uyuyor oyuzden çok skntı etmiyorum ama çok zor dalıyor malesef
Rzgr Zeynepzey birde soyle bir hata yapiyoruz bebegi salonda uyutup odasina goturuyoruz bende yapiyorum malesef. Bebeklerin 45dk. Da bir uyku donguleri var cocuk bi uyaniyo uyudugu yerde degil annesi yok ve basliyo ciglik atmaya oglumda bu sekilde. Tekrar uyandiginda bu defa odamizda emisip uyuyoruz tekrar acikip uyanana kadar uyuyo. Bu defa sadece mikirdanarak uyaniyo