3 yas kizim.ayni maelesf yapma dedgm.ne vsrsa istisnasiz yapiyor birde sen bnm cicegimsn balimsin askimsin cicegimmmm diye ellerni acarak soyluyor kirmicam.diyor veriyorm verdgm.gbi kiriyor kandirio bni😀 vuruyor kiziyorm barisalim anne diyor sariliyor barisiyoruz yine ayni.2 yas gbi arkdsina vuruyordu unutmustu kardes oldu smdi yine bize vurmaya basladi bana esime anneanneye arkadaşına nalariz bilmiorum