Ben inatlasmayı bırakalı çok oldu çünkü bi faydası yok o anı kurtarmak için oyuna çeviriyorum mesela parkta durmuyo yada biseye hayır dediğimde yapmak istemiyo ama o an ona eğlenceli anlatıyorum örneğin dışarıda ayakkabısını çıkarttı çocuklardan gormus çam batar vs dedim ağladı sonra ayağını tuttum ben senin ayağının lütfen giydir beni üşüdüm tarzı biseuly dedim hemen giydi tabi bazen ise yaramadığı oluyor krize sokuyor beni ama anı kurtarmalik bazen ise yarıyor direk hayır dediğimde reddediyor şebeklik yapıyorum anlayacaginiz