Tuqce01 kumimom Nisanda doğmuştu oğlum arabayla yolculuk yapıyordu çok sıcaktı hava doktorumuz sıcak havalarda sık sık dudaklarını ıslatın demişti.
nihanfd kumimom bizimkide hem mama hem anne sütü içiyor. Doktorumuz mama sonrası 2 çay kaşığı verebilirsin demişti.