Kızlar merhaba. Bebeğim 5ay 10 günlük. Sütüm çok az olduğu için en çok mama ile besliyorum. Az evvel bi yazı okudum internette ne kadar doğru bilmiyorum. Mama ile besleniyorsa her mamadan sonra birkaç çay kaşığı su verin diyor. Verilmemesi zararlıymış. Doğru mu bu ne yapsam bilemedim?