Benim de daha 13 günlük ben de aynı şeyi düşünüyorum uyandirsam mi kendisi uyansin diye mi beklesem diye. Özellikle geceleri aciksa bile uyanmıyor ben altını açıp uyandiriyorum. Bir şeyler beklemek için erken mi sizce ? Ben de 2 saatte bir emziriyorum hep