komec doktorumus iki aylıkken bize de kilosu iyi uyandırmana gerek yok demişti. Ama 1 aylıkken her saat bası emmeye uyanıyordu 🤭😅mesela kaç saat sonra uyanıyor emmeye. Cok uzun olunca kan şekeri düşmesi olabiliyor. Benm kızım suan 4 aylık. 6 saat kesintisiz uyuyor.